تجربه رانندگی با 488 روباز هرچه که باشد بیشک این جمله را اثبات میکند که اگر فراری تاکنون برای کنار گذاشتن قوای محرکه تنفس طبیعی مقاومت میکرده دلیلش نه نتوانستن یا موارد مشابه بلکه نخواستن بوده است.
ورود به جمع توربودارها و بهطورکلی استفاده از فناوریهای پرخوران آنهم پس از چهل سال بالیدن به تنفس طبیعیهای پربازده شاید حرکتی باشد که خود «فراری« هم در ته قلبش زیاد با آن موافق نیست و به دلایل متعددی مجاب به انجامش شده است؛ گرچه به محض حضور در کلاس 8 سیلندرهای توربو دار رتبهی اول را از آن خود کرده و بار دیگر چرخ و چراغ رقبا را در حسرت رسیدن به گرد لاستیکهایش نگهداشته است.
به گزارش مشرق- 488 GTB که نخستین نماینده فراری در کلاس مذکور است و بهنوعی نسخه توربوشارژ شدهی 458 بهحساب میآید، حالا در فاصله کمی از تولدش سقف برداشته تا بتوانید پشت فرمان بنشینید، مشغول تاختوتاز شوید، صدای قلب 8 سیلندر اصیل «فراری» را بهصورت رسا بشنوید و از حس هوای آزاد در اطراف خود لذت ببرید.
تجربه رانندگی با 488 روباز هرچه که باشد بیشک این جمله را اثبات میکند که اگر فراری تاکنون برای کنار گذاشتن قوای محرکه تنفس طبیعی مقاومت میکرده دلیلش نه نتوانستن یا موارد مشابه بلکه نخواستن بوده است.
تجربه رانندگی با 488 روباز هرچه که باشد بیشک این جمله را اثبات میکند که اگر فراری تاکنون برای کنار گذاشتن قوای محرکه تنفس طبیعی مقاومت میکرده دلیلش نه نتوانستن یا موارد مشابه بلکه نخواستن بوده است.